Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na realizację zamówienia „Doposażenie i poprawę standardu obecnie funkcjonującej stołówki szkolnej w Zespole Placówek Oświatowych – Szkole Podstawowej im. bł. bpa Władysława Gorala w Ciecierzynie, 21-003 Ciecierzyn 121 realizowane w ramach wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019 – 2023” w Zespole Placówek Oświatowych – Szkole Podstawowej im. bł. bpa Władysława Gorala w Ciecierzynie
Informujemy, ze do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 27.08.2021 zostały złożone 3 oferty na realizację zamówienia na „Doposażenie i poprawę standardu obecnie funkcjonującej stołówki szkolnej w Zespole Placówek Oświatowych – Szkole Podstawowej im. bł. bpa Władysława Gorala w Ciecierzynie, 21-003 Ciecierzyn 121 realizowane w ramach wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019 – 2023”.
W wyniku postępowania ofertowego na realizację w/w zamówienia wyłoniono firmę:
Multi Frigo Sp. Z o. o.
ul. Bursaki 18, 20-150 Lublin
NIP 712-26-31-001
Regon 004201422
oferującą wykonanie zamówienia, zgodnie z jego warunkami na kwotę brutto 111 380,14 zł, w tym podatek VAT 20 827,18 zł. Oferta tej firmy została uznana za najkorzystniejszą z uwagi na najniższą cenę.